פורטל מערכת החינוך בירושלים
שם משתמש: תלמיד סיסמא: 201414
הזמנה מצורפת ליום השיא
מה למדם מהסדנה?-מה דעתכם על הדילמה ציין "בעד" או "נגד"אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכים בדעתכם- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחרים
הדילמה: כמה אחוזים מתגליות הנפט בארץ לייצא וכמה להשאיר למדינה?
אלונים כיתה ט, ,המסורתי שכבת ח' וט', חט"ב טדי קולק ט'4, סליסברג ז'2
-מה למדתם מהסדנה?-מה דעתכם על הדילמה, ציינו "בעד" או "נגד".
אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכת בדעתכם - צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחרים
הדילמה: צניעות באמנות הכתיבה
יפה נוף ד'1, חב"ד עיר גנים ו'2, ה'1, נווה עציון ה'1, חומת שמואל ג'4
מה למדתם מהסדנה?-מה דעתכם על הדילמה ציינו "בעד" או "נגד"אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכת בדעתך- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחריםהדילמה: האם ראוי להשתמש בחומרים משפרי ביצועים כדי להגיע להישגים יותר טובים?
אלונים שכבת י', סאלד ו'3, השלום ד'1 + ד'2, יהודה הלוי ה'2, אריאל ה'1, עמיטל ה'1+ו'1, אגרון ה'2 +ה'3, גילה המאוחד מדעים ואמנויות ד'2, פרנקל ו'2
מה למדתם מהסדנה?-מה דעתכם על הדילמה ציינו "בעד" או "נגד"אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכת בדעתך- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחריםהדילמה: האם לגיטימי לפרוץ לגופים/חברות ממניעים אתיים, ע"מ לבחון את רמת האבטחה שלהם ולדווח על הפריצות, והאם ראוי ללמד ולהפיץ את הידע בתחום?
אולפנת חורב-שכבת ט', הרטמן ז'1, ז'2, השלום ו'2, פרנקל ד'1
מה למדתם מהסדנה?-מה דעתכם על הדילמה ציינו "בעד" או "נגד"אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכת בדעתך- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחריםהדילמה: האם להתחיל טיפול עם חולה שברור שהטיפול בו הוא חד פעמי ולא יהיה המשך לטיפול?
היובל ו'1, השלום ה'2, יהודה הלוי ו'2, סליסברג ז'2, פרנקל ו'1
מה למדת מהסדנה?-מה דעתך על הדילמה ציין "בעד" או "נגד"אם יש לך סרטון/ קישור/ תמונה התומכת בדעתך- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחרים
תל"י בית חינוך ז'4, אולפנת חורב-שכבת ט', אור תורה בנות כיתה י"ב,, הרטמן ז', ח', פלך י"א
מה למדתם מהסדנה?-מה דעתכם על הדילמה ציינו "בעד" או "נגד"אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכת בדעתך- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחריםהדילמה: שיקולים בעד ונגד - האם להוציא משחק אור?
חב"ד עיר גנים ו'1, אילן רמון ה'2, יאנוש קורצ'אק שכבת ו', סאלד ו'2, אריאל כיתה ו', אילן רמון כיתה ג', היובל ו'2, יהודה הלוי ה'3, חומת שמואל ג'4' אלונים כיתה ח', מנשה אלישר ו'2, רנה קסין ט'3, סאלד ו'2
מה למדתם מהסדנה? מה דעתכם על הדילמה - ציינו "בעד" או "נגד" אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכים בדעתך צרפו בתגובה! ניתן ורצוי להגיב לאחרים.הדילמה: בעשיה למען הכלל ובעשיה חינוכית יש מחירים אישיים, כמה נכון לשלם מחיר אישי? איפה עובר הגבול?
סאלד ו'1, גילה המאוחד ה'1, אגרון ה'1, אופק ה'2
-מה למדת מהסדנה?-מה דעתך על הדילמה ציין "בעד" או "נגד"אם יש לך סרטון/ קישור/ תמונה התומכת בדעתך- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחרים. הדילמה: האם לעולמו האישי של עיתונאי יש מקום בסיקור האירועים?
מנשה אלישר שכבת ה'+ ו', אורט רמת יוסף (בת ים) כיתה י"א, ממ"ד הר נוף בנות ח'1+ ח'2, אוולינה דה רוטשילד ו'1 + ו'2 , סאלד ד'1+ ד'2, אגרון ה'1+ ה'2+ ה'3, אריאל כיתה ה' + ד'1+ ו'1, יפה נוף ד'2, יהודה הלוי ו'1+ ה'3, חומת שמואל ד'4+ ד'3, זיו כיתה י', פרנקל ה'1, הרטמן בנות שכבת ח', חט"ב טדי קולק ז'4, אגרון ה'2
מה למדתם מהסדנה? מה דעתכם על הדילמה - ציינו "בעד" או "נגד" אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכים בדעתך צרפו בתגובה! ניתן ורצוי להגיב לאחרים.הדילמה: המחיר שגובים משחקי מחשב מחיי חברה.
יאנוש קורצאק ה'1, חומת שמואל ה'4 + ה'3, דוגמה ה'1, פסגת דוד ו'2, מדעי טכנולוגי ה'2, דוגמה עוזיאל ה'1, הרטמן ח'1
מה למדתם מהסדנה?-מה דעתכם על הדילמה ציינו "בעד" או "נגד"אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכים בדעתכם- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחריםהאם יש פתרון חברתי לאנשים פגועים בבגרותם?
כי"ח חרשים י"ב1+ י"ג1, אפרתה ה'4, אילן רמון כיתה ו', גאון הירדן התיישבותי (צפון הארץ) כיתות ז-י"ב, יוני נתניהו כיתה ו', סאלד ה'1, גילה המאוחד ו'2, זיו ומרקס ז'4, ז'3, חט"ב טדי קולק ח'4, עמיטל ה'2+ו'2
מה למדתם מהסדנה?-מה דעתכם על הדילמה ציינו "בעד" או "נגד"אם יש לכם סרטון/ קישור/ תמונה התומכים בדעתכם- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחרים כשאנחנו ניגשים לנסות ולמשוך קהל רחב ככל האפשר להצטרף למחנה של BIG IDEA, האם כדאי להדגיש תמונות ותכנים של כיף, חופש וחברים, או דווקא תמונות ותכנים של טכנולוגיה, מחשבים רובוטיקה?
סאלד ה'2, יהודה הלוי ה'1, יפה נוף ה'1
מה למדתם מהסדנה? מה דעתכם על הדילמה - ציין "בעד" או "נגד" אם יש לך סרטון/ קישור/ תמונה התומכים בדעתך צרפו בתגובה! ניתן ורצוי להגיב לאחרים.הדילמה: מה היחס שצריך להיות בין המוזיקה החיה להתערבות המחשב?
יהודה הלוי כיתה ו'3, דוגמה ה'2, עופרים שכבת ו', הרטמן ח'2
-מה למדת מהסדנה?-מה דעתך על הדילמה ציין "בעד" או "נגד"אם יש לך סרטון/ קישור/ תמונה התומכת בדעתך- צרפו בתגובה!-ניתן ורצוי להגיב לאחרים
ממ"ד הר נוף בנות ז'1+ ז'2, חומת שמואל ו'1+ ו'2, ה'1, ה'2, ד'2 דוגמה עוזיאל ה'3, פסגת דוד ו'2, תל"י גילה ד'3, מקור חיים ו'3, ממ"ד תורני ברנדט כיתה ו'
מטרת השיעורים להרחיב את התפיסה של התלמידים לגבי מצוינות , לגרות אותם לעיצוב עמדה משלהם מהי לדעתם מצוינות, ולהפגיש אותם עם מימדים של הצלחה וכישלון בחיים שלהם.